Home » » صور للأم 2.0
صور للأم 2.0 Apk

صور للأم 2.0


Developer: Filipo Dev
Download صور للأم 2.0

The description of صور للأم 2.0


Download صور للأم 2.0 file for Android 5.0+ and up. صور للأم 2.0 app is among the category of Apps, in Playstore. This is advanced and newest type of صور للأم 2.0 (com.ArabicMotherQuotes). The installation and downloading process is easy and quite simple. You can simply press on install button to install the app and remember to allow app installation from anonymous sources. We have also given direct download link with hight speed download. Be sure that we only provide the original, free and pure apk installer for صور للأم 2.0 APK free of mofifications. All the apps & games that we provide are for personal or domestic use. If any apk download violates any copyright, you can contact us. صور للأم 2.0 is the assets and trademark from the developer Resco Brands.
For more help, FILIPO DEV you can know more about the company/developer who programmed this. All editions this app apk offered with us: You could also install apk of صور للأم 2.0 and execute it using trendy android emulators.

About صور للأم 2.0

يشمَلُ الله سبحانه وتعالى مخلوقاتِه بالعناية فلا يتركها سدى، ويسخر لها كل ما يلزمها للاستمرارية والعيش، ويقسم لها الأرزاق ويحميها من الأخطار، وغيرها الكثير من الأفعال التي تدل على عظمة الله وقدرته، وتعد الأم أعظم مخلوقات الله على الإطلاق ودليلاً على رحمته. هي كل ما في حياة أطفالها، فلا يتكوّن أي مجتمع إلّا بها، وهي المدرسة التي يتخرّج منها جيل مفعم بالحياة والعطاء.
وفي تطبيق أمي حاولت أن أجمع لكم كل ما له علاقة عن أمي و أمك و بصفة عامة عن الأم فستجد كلمات عن الأم، عبارات عن الأم، دعاء للأم، كذلك كلمات عن عيد الام...
إن الأم هي أعظم مخلوق على سطح الأرض، فهي نبع الحنان والحب والعطاء والكرم، تُعطي الجميع دون أن تنتظر أي مقابل. و لقد ارتأيت أن أضع لكم هذه الكلمات عن الام على شكل مجموعة صور معبرة عن الام.
هذه الصور والخلفيات يمكنك أن تشاركها مع اصدقاءك من خلال الواتساب و الفيسبوك كذلك ك رسائل عيد الأم و بوستات عن الام...
من مزايا هذا التطبيق الرائع:
★ مشاركة صور الأم على جميع وسائل التواصل الاجتماعي
★حفظ الصور على الهاتف
★وضع الصورة كخلفية للهاتف
★ مجموعة متجددة من الصور تحتوي على عبارات عن الأم مع امكانية إظافة حديت عن الأم أو قصيدة عن الأم.

صور للأم 2.0 Specification

  • Version: 2.0
  • File size: 8.9M
  • Requires: Android 4.1 and up
  • Package Name: com.ArabicMotherQuotes
  • Updated: February 18, 2020
  • Price: Free
  • 4.6 stars – based on 19 reviews
Related Apps